hamachiyi yükledikten snra hamachi yi açıyorsun oynamak istediğin arkadaşla anlaşıyorsun sonra oyuna giriyor şimdi biriniz oyunu kuracak:game modes
multiplayere gir ordan direct ip ye grin ordan add(ekle) ye basın sonra arkadaşının ıp sini gir sonra sen o ıp nin üstüne bas sonra connect de arkadaşında host desin bukadar