donanım ekle ve oyun kumandası ekleden yapmaya çalıştım olmadı.oyun kumandalarından ekle ye tıklıyorum ordan 2 düğmeli vaflı falan işte onlardan birini seçip ekle diyorum,yeni donanım bulundu diyor sürücüler aranıyor diyor sonrada yeni donanım bulunurken bir hata oluştu.donanımınız düzgün çalışmayabilir diye bi uyarı veriyo.hep böyle oluyo ne yapmalıyım?
ayrıca oyun kumandamın resmini de koyuyorum.
http://img474.imageshack.us/my.php?image=resim002pl6.jpg