oyunda zaten Tuncay ın özel suratı mevcutken ne gerek var derseniz eğer şunun için yaptım...
sizde nasıl gözüküyor bilmiyorum ama bende ki orjinal Tuncay ın azı yamulup duruo....ve bence pek te benzemiyo....
texture üde çok cansız....ben üç boyutu tamamen başka bir dosyadan yaptım... texture nde renklerini biraz canlandırdım....saçı
tamamen ben yaptım...fifa nın kabuk gibi saçlarından farklı ve daha canlı...bence iyi oldu...sizce?
http://soccercenter.net/fifa/dosya/1285/Tuncay-Sanli-Face