ozan_bayram Bu lıgde (interaktiv lig) oynamak için üyleik istiyor nerden ve nasıl üye olabilirim.Bilgi verirseniz sevinirim.
Neo Oyunu orjinal alırsan üye olabilirsin krallar gibi istediğinle interactive lig de oynarsın. Derecede yaparsın. Ayrıca konuyu yanlış yere açmışsın.