ben pes6nın tuşlarını fifa serisindeki gibi yapmak istiyorum ancak birtürlü başaramadım
settingsten keybord kısmına giriyoruz sonra
pas atmak için:S tuşunu
orta açmakiçin:A tuşunu
ara pas için:W tuşunu
şut için: D tuşunu
ayarlamak istiyorum ama başaramıyorum yardım edermisiniz
hangisini nereye yazacam