Arkadaşlar çok affınıza sığınarak birşey sormak istiyorum yorum eklerseniz sevinirim :o
Evimde çok iyi konfigürasyona sahip bilgisayara sahibim ve şuanda SİİRT'te askerim ve buradan bir adet ps2 aldım sizce iyi mi yaptım? çünkü sitelere baktığım kadarıyla artık ps2 oyunu pek fazla çıkmıyor galiba?
ama fifa nın ve pes in tadı elbette ki farklı oluyor konsolda ancak grafik olarak hiç deneme şansım olamadı.
birde fifa 07 ve uefa champions league ps2 için çıktı mı? bunları göremedim sitelerde hepinize şimdiden teşekkür ediyorum
:confused: