ewet böyle yaparsan fazla kasılmaz pc in ama sırf bunları kapatmakla bitmiyor. ekran kartının driver cd sinde overclock için kullanılan bi program çıktıysa onu yükleyip, yeterli bi miktarda overclock yapabilirsin, fazla olmasa da farkeder.ayrıca pes 6 settings de quality seçeneğini low veya medium yaparsan daha da rahat oynarsın. ya da masaüstünde sağ tık/özellikler/ayarlar/gelişmiş/monitör sekmesinden ekran yenileme hızını yükselterek de göze daha akışkan gelen bir görüntü yakalayabilirsin(ekran çözünürlüğünü düşürürsen daha yüksek hertz değerlerine ulaşabilirsin, tabii ki monitörünün max desteklediği kadar). kolay gelsin...