ugurqan_ ya o kadar uğraştım düzelmedi dalgalanma ama en sonunda buldum ekran kartı ayarlarından verticalsync(dikey senkronizasyon) ayarını açtım düzeldi.bu ayar ekran kartının 3d ayarlarında
kerimalkus Dostum bende ATI RADEON 9250 256mb ekran kartı var senin dediğin gibi yaptım takılma sorununu çözdüm.
ilcare http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=tr&FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5 link bu arkadaşlar