selloo selam konuyu belki yanlış yere açtım ama kusura bakmayın fifa oynarken host olanınmı kotası gidiyo yoksa conecct diyeninmi ben ip adresimi veriyom arkadaşa o bana bağlandığı için onunmu gider benimmi ?
Anxiety İkinizde online bağlandığınız için ikinizden de gider.Ama böyle ufak şeyleri dert etmeyin.1 maç yada 10 maç oynamakla hayatta kota aşamazsın.7/24 Knight oynasan dahi aşılmıo.Ben denedim. :D