Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
hakemlere suç bulmamak lazım..
napsınlar onlarda emir kulu..
Haklısın abi. Futbolcu olsalar baya para ederlerdi (Görev adamı olarak)
100. golümüz Deivid’den
Turkcell Süper Lig'de, deplasmanda Kayserispor ile 2-2 berabere kalan Fenerbahçemizde, gol atan Brezilyalı oyuncumuz Deivid, aynı zamanda takımımızın bu sezon 45. resmi maçındaki 100. golüne imzasını attı.
Fenerbahçemiz, 100. kuruluş yılını kutladığı 2006-2007 sezonunda Turkcell Süper Lig'de 27 maçta, 53 gol, Avrupa kupalarında 12 maçta, 27 gol ve Fortis Türkiye Kupası'nda da 6 maçta, 20 gol attı.