benim var bitane ;) walla bu video dakinden büyük hills mamayla beslioz :) ayda bi tane götürüo en büyüğünden ama çok sağlam oldu havlamıyo kükrüyo resmen süper bişey.. bakabilecek imkanınız,yeriniz varsa bakmak için en iyi köpek bence sadık,güçlü,koruyucu,sevecen.. :)(sahibine karşı tabi )