Arkadaslar fifa meneger 07 dvd olarak aldım tüm yüklemeyi sorunsuz olarak yaptım.Crack de yaptım hiçbir sorun çıkmadı ancak işim bitti tam oyuna girecekken hata verdi ve su yazıyor:'FIFA Manager 07 requires at least 768MB free swap file space.Please free the required space and re-run the game'yazı aynen böyle sürücümün yarısından fazlası boş zaten nden böyle bir hata veriyor anlamadım lütfen yardım edin haftalardır uğraşıyorum ancak çözümünü bulamadım.isteyenler msn den de ulasabilir omeris_@hotmail.com
ilginize teşekkürler