Fifa 07 de olduğu gibi uefa cl de oyun kasıyor. Gol sonrası,gol sevinçleri hep kasıyor.Seyirciler bulanık,net göstermiyo.Normal oyunda çok iyi hiç kasmıyo ama cinematic görüntülerde hep kasıyo, bilgisayarımın özellikleri;
İntel
Pentium 4 CPU
2.27 GHz
768 RAM
NVIDIA GeForce FX 5200
fifada da böyle bir sorun vardı ama sonra düzelttim.
Uefa cl çok güzel bi oyun ama kasmaması için ne yapmam gerekiyo.:rolleyes: