maça girin.esc'ye basın.button configuration'a girin.eğer fifadaki tuşlarla oynamak istiyorsanız A'ya tıklayıp D yapın.D'ye tıklayıp A yapın.X'e tıklayıp S yapın.Ok diyin çıkın.Böylelikle A orta,S pas,D şut,E hızlı koşu,W ara pas,E+S beraber otomatik pres olur...Anlatabildimmi?