Galatasaray Erkek Voleybol Takımı, sezonun son derbisinde karşılaştığı Beşiktaş'ı 3-2 mağlup etti.
4 Nisan Çarşamba günü, Burhan Felek Spor Salonu'nda yapılan ve baştan sona büyük bir çekişmeye sahne olan karşılaşmada ilk seti Galatasaray 25-22 kazandı.
Beşiktaş'ın 34-36 ve 24-26 üstünlüğü ile sonuçlanan ikinci ve üçüncü setlerden sonra, Erkek Voleybol Takımımız dördüncü seti 25-15'lik farklı skorla kazanarak durumu eşitledi.
Son sette 12-12'ye gelen skoru lehine çeviren takımımız, o dakikadan sonra rakibine sayı şansı vermeyerek, bu seti de 15-12 kazanarak maçtan 3-2 galip ayrıldı.