orjinallaz61 selam kardeşler ya ben Manager 2007 yi indirdimde bir türlü yükliyemedim yükleme yollarını anlatırmısınız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
e_webb konu açmadan önce biraz araştırsanız keşke http://soccercenter.net/forum/konu/74673/FM-2007-Nasil-Yuklenir-Yamalar-nasil-yuklenir-Dil-ve-Oyunu-Acamama-Sorunu-Detayli-Anlatim-