special_eagle Pes6 yi bir bilgisayarda 2 kisi nasil oynaniyor.Gamepad ve klavye ile oynamaya calisiyoruz ama bir turlu olmuyo.Nasil oynanacagini biliyorsaniz lutfen yardim edin
S n i p e r http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=75393&pagenumber=1&perpage=10 Sabit konu var birde Forumlarda Yrdım mardım die başlıklar yasak biraz özen gösterelim