En başta oyunda hiç yama olmaması gerekiyor(Türkçe Spiker olabilir). Ağa girdikten sonra sol tarafında yeşil işaret olan birine sağ tıklatıp Sohbet(Chat) diyeceksin. Sonra ordan konuşcaksın ve çocukla anlaşcaksın. Oyuna gireceksin. Game Modes-Multiplayer-Direct IP diceksin. Orada Host,Connect,New,Delete yazar. Sonra Windows tuşuyka oyunu aşağı atıcaksın. Host en kolayıdır. Hiçbirşey eklemene gerek yoktur. Anlaştığın çcouk seni ekler ve o saydıktan sonra oyuna girersin ve Host'a bir kere tıklatıp beklersin. Oyun gelir.Connect içinse New dersin. Name önemli diil, İstediğini yaz. Fakat Direct İP'i tamamen doğru yazman gerek. Konuştuğun çocuğun hamachi'deki konuşma penceresinde isim ve bir numara(ip) yazıyor. O numarayı noktalarıyla(.) beraber yazıcaksın. Sonra OK diceksin. Host, Connect'in sağ tarafında eklediğin kişilerin listesi olur. Kimle oynicaksan ona tıklat ve oyunu aşağı at. Çocukla kimin Host, kimin Connect olacağını anlaş. Çocuk saysın ya da sen say, oyuna girin ve eğer diğeri Host'sa Connect(sağ taraftan ekli isme ekledğin isme tıkladıktan sonra), diğeri Connect'sa Host'a bir kere basın ve oyuna girin.