jailer, bn joypadda sutunu atamadım shıft tusunun olmamasından olabılır ama ortanın nasıl yapıldıını solıım sana:ortayı acacak adama pas atıcaksın, ortayı acacak adama top gelmeden de z+a ya basıcaksın. ama ıı bı konsantrasyon ve cok ıı bı zamanlama ıstıo. herzaman da olmuo. sansına ne zaman denk gelırse.
pardahakan, ortasını acmayı ustte anlattım. bn bıle cogu zaman yapamıorum bu hareketı. belkı de yanlıs bılıorumdur dorusu bu deıldır ama bn busekılde ortayı actım. sutunu ıse bırcok tusa beraber bastım ama hangı tuslar olduunu bılmıorum. zaten bı daa da yapamadım.
ınsallah sızlerı aydınlatmısımdır. yanlıs bılgı verdısem de hepınızden ozur dılerım