furkan740 arkadaşlar bende program şu hatayı veriyo uygulama düzgün olarak başlayamadı (0xc0000135)nasıl yapacam bunu yardımcı olursanız sevinirim
HY1907 Bu face yukleme ıle ılgılı neden bu ısı ust sevıyede bılen bırı bır baslıkaltına toplamıyor mıllet soru soruyor cevap yok. Butununu yuzeysel degıl ıyı bır anlatımla herkes anlasın olay bıtsın.
ulutashus beyler anlatmış olduğunu gibi programı yükleyi lincolnün resmini koydum ardından fifayı açtığımda bir amça başlarken hiç bir takımını kadrosu gözükmüyor tüm kadrolar bomboş maç yapamıyorsun bunu nasıl düzeltebilirim bi bilginiz varmı?
furkanki Fatih Yılmaz kardeşim aynı sorun bendede var hatta herhangi bir değişiklik bile yapsam kadrolar kayboluyor sayın creation master 07 ciler lütfen buna bir çözüm yolu bulun
efe1259 yaw arkadaşlar aranızda fifa 07 menejer mod için bütçe yaması var mı?warsa nereden indirdiğinizi söölermisiniz:o