Tomas Rosicky önümüzdeki haftalar hala gelmedi:mad: heralde seneye başlarlar(belki):mad: denizin görünmesini engellemeseler iyi olur:D (dragao stadı gibi kale arkaları küçük olsa)
ronaldozkan_9 Kapalı tribünde loca istemiyoruz bu tribüne derin darbe vurur.Numaralı tarafa koyarsın 2 katlı loca takır takır işletirsin kapalıda loca olursa tribün kordinasyonu bozulur.Alt üst tezahüratları tarihe karışabilir.
Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: Vanquish GS ninki gibi maketlerde kalmaz inşallah :rolleyes: gs nin bikere stad in temeli atildi
hakki1903 bu stadi pes 6 icin yapabilen varmi ,yapan olursa cok cok minnettar kalirin simdiden tesekurler.
wickedqame Orjinal Mesajı Yazan: Vanquish GS ninki gibi maketlerde kalmaz inşallah :rolleyes: Maket kalmıyo merak etme;)