aLex13hLeB konuyu kitlemişler bi daha niye açıyosun ki bu sefer seni kitliycekler keşke diğerinde önceden düzeltseydin başlığı aynı konudan 2 3 tane oluyo böyle soruna gelince oynamazdım büyük ihtimal
Denizimo Orjinal Mesajı Yazan: bandobras ben oynardım...ben pes i pS1 da oynuyordum...yama falanda yokdu ben oynanış için oynardım o zaman lar ps 1 e pek mod yapılmadığı için mecburiyetten oynıyorduk :)
JUBaA kesinlikle oynamazdım. bi kere oyunun görselliği için oyunun hoş görünmesi gerekiyor.bu oyunu ilk aldığında takımlar bana mahalle takımı havası veriyodu.çünkü formalar iğrenç bu da bir gerçek.yani bu pes6 oynanabilirlikten kurtarıyo.yoksa bu oyundan bi .... olmazdı :) fifa dururken nden bunu oynuyoruz çünkü oynanabilirlik var da ondan sorunun cvp ı ise yamalar olmasaydı bu oyunu asla oynamazdım deil ama mecbur kalmadıkça oynamazdım