muster07 evet arkadaşlar bu da fener nostalji arkadaşlar bu konuyu kaç gün önce açtım ama bi Allahın kulu gelip yorum yazmadı ama yine de yorumlarınızı ve istekelrinizi bekliyorum
muster07 evet arkadaşlar hepinizi teker teker tebrik ediyorum yani 6 gündür gelip de bir mesaj yazmadınız olumlu ya da olumsuz bir yorum bile yapmadınız illa ki yorum yapılması için böyle mesajlar mı yazmamız gerekiyor
muster07 evet arkadaşlar sıradaki formamız fener forması istekerlinizi ve yorumlarınızı bekliyorum bizi izlemeye devam edin
muster07 ufak bir update evet neredeyse 10 gün oldu ve sadece 1 yorum geldi herkese teşekkür ediyorum ilgisizliğinizden dolayı
dogi1907 Orjinal Mesajı Yazan: bulut_pc arkadasım iii guzel de setup yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk arkadaşım ne setup'ı??? forma eklemeyle setup'ın ne alakası war???
adrianotalha besiktasın umbro ne nke nede adidas umbro kardesim fenerleri ne güzel yapmısın besiktası öle yapsan ya