Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
Orjinal Mesajı Yazan: EMRE_PES6
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ilkayjagger
kesinlikle gol değil boyle pozisyonlarda ve ofsaytlarda bilgisayar sasmaz ayrıca topun tamamı gecmemiş çizgiyi
Bazen ofsaytlarda hata yaptığı oluyor. Bunun nedeni de oyunun daha gerçekçi olması. Üç dört defa rastladım ben de bu tip bir olaya. Hatta bir tanesini kaydetmiştim ama şimdi nerelerde bilemiyorum :)
emin misin? o kadar oynadım. hiç denk gelmedi bana.
Eminim. Kaydettiğim pozisyonu bulursam koyarım; gayet açık bir ofsayt var pozisyonda. Hatta benim oyunculardan biri elini kaldırıyor "ofsayt" manasında, ama oyun devam ediyor.