halexx http://www.fifa4fans.de/downloads/screens8/veltins_arena3.jpg işte stadın linki:http://files.filefront.com/ecp+07+ger+schalke+aas/;6581974;/fileinfo.html
halexx cm07 http://www.mysweetpatch.com/boutique/pafiledb.php?action=file&id=635 önemli= arkadaşlar unutmadan cm07 çalışması için Net Framework yüklü olması gerek Framework http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=82243&pagenumber=1&perpage=10 ayrıca sound masterında calısması için lazım
halexx Orjinal Mesajı Yazan: ronaldinho07 indirdim şimdi napcam(creation master 07 var) walla bende bilmiyorum o stadı kurmasını indirdim ama kuramadım senin gibi:(:(:(