Arkadaşlar bilgisayarım 512 Mb. ram ile çalışırken sorunsuz bir şekilde Fifa oynayabiliyordum. Fakat 2 gün önce pc me bir 512 ram daha ekliyeyip 1024 mb a çıkardım. Ne olduysa bundan sonra oldu. Fifa 07 yi açtığımda sarı büyük imleç ekrana geldiğinde donuyor yada pc kendi kendini restart yapıyor. Bu konuda bana yardımcı olurmusunuz. Lütfen Yardım.