arkadaşlar öncelikle yeni konu açtığım için özür dilerim hepinizden ama sorunumla ilgili başlığı göremedim. bnm sorunum bi sürü yama yükledim we tam etkran olmuo şuanda sildim yeniden yükledim fifayı ama fayda etmedi hala tam ekran olmuo ne yapabilirim cevaplarınızı çok acil bekliyorum