dancerboy **arkadaslar siz fıfa da güzel gollerinizi video ya koyuyosunuz nasıl replayları video yapıyosunuz ben 1,2replayım varda güzel onu böyle müzikli video yapmak istiyorum nasıl yapıcam???**
mademan90 dostum fraps programı var bide screen vidshotla mükemmel video çekersin ben screen vidshotu kullanıyorum fraps gibi kasmıyo fazla
crdsa Bence GAME CAM daha iyi Orjinal Mesajı Yazan: RafaelVanDerVaart _ _ WesleySneijder _ _ _ EdwinVanDerSar GameCam 1.4.0.3 versiyonu : http://www.planetgamecam.com/?locid=download&AC=DDGC programı yükleyin. yükledikten sonra bilgisayarınızdaki exe li ve kurulmuş oyunları kendisi bulacaktır. onları seçin ve orada olmayan oyunlar varsa onların da exe lerini koyun ve seçin. daha sonra video çekmek için: programı açın. sağ alttaki GC ye sağ tuşla tıklayıp menüyü açın Launch tan istediğiniz oyunu seçin. veya GC ye sol tıklayıp oyunu seçin. home a bastığınızda kayıta başlar. bir daha bastığınızda bitirir ve masaüstüne oyunun adı bulunan bir klasöre videoyu koyar.
NeFaKo game cam ben yükledim ea sport reklamı görünüyor sonra ekran kararıyor ama ses gelmiyor. frapsta ise çok kasıyor. video yawaş çekip yawaş oynatıyor. screen sod frapsa göre daha iyi çekiyor
halexx Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo game cam ben yükledim ea sport reklamı görünüyor sonra ekran kararıyor ama ses gelmiyor. frapsta ise çok kasıyor. video yawaş çekip yawaş oynatıyor. screen sod frapsa göre daha iyi çekiyor o dediğinin linkini verip birde nasıl kullanıldğını anlatırmısın.
NeFaKo http://files.filefront.com//;7478791;;/ screenshot buyrun http://yedibeni.com/indir/download.php?id=7529 bunada bakın screen vidshot