Selam arkadaşlar. öncelikle uzun bir askerlik döneminden sonra sitenin en eskilerinden olarak herkese merhaba.
Bu fifa 07 spikeri yükledim ve gayet güzel çalışıo. fakat taraftar sesleri kayboluo. Sanırım audio.big dosyasının üzerine yazıo.
Bunun çözümü nedir acaba . taraftar sesi olmayıncada zevksiz oluo.