Arkadaşlar,
Yeni stadyum yapmak cok zor.
Var olan stadyumları nasıl editliyoruz?
Bunun için bi program mı var?
Rhino 3D ile sıfırdan stad yapılıyor diye biliyorum.
İsteğim sadece var olan bir stadın üzerinde oynamalar yaparak yeni bir stad oluşturmak.
(Örneğin kitserverdaki bir stadı düzelterek turk stadlarına benzetmek istiyorum)
Bilgisi olan arkadaşlar yardım ederlerse cok sevinirim .Şimdiden teşekkürler..