Armstrong06 arkdaşlar çok güzel bir program bizzat yükledim ve çalıştırdım ve sitemde yayınladım programı kurduğunuz gibi 5 dk da xp nize vista görünümünü ve fonksiyonlarını kazandıracak sizde vistanın tam tekmil yerşne oturmasını bekleyeceğinize durmayın bunu kurun işte aşağıda programı kurduktan sonra masaüstüm ne hale geldi aşağıdaki linke tıklayın Boyut : 30 MB Sağlam Direk Link
Armstrong06 yoo hayır ya xp service pack 2 de gayet sorunsuz kuruluyor program çok güzel arkadaşlar kurunca göreceksiniz
Armstrong06 arkadaşlar forumun resim ekleme linki bozuk heralde direk linki veriyim http://img113.imageshack.us/my.php?image=vistamasastvh5.jpg
Armstrong06 ne yazık ki orjinalini yayınlamam gibi şansım yok ama bu program tema dan daha öte şeyler sunuyor yüklersen görürsün tema linki yok tabii tema değil zaten vista transformation pack ismi ararsan bulursun
NeFaKo arkadaşlar ben indirdim tıkladım soyle bir şey ekrana geldi C:/documents and settings/necip/desktop/vista transportatıon pack geçerli bir win32 uygulaması değil. ne yapmalım
Necaty bende Vista inspirat teması var bunu kursam geri dönüş yaparsam tekrar inspirat mı olcacak? bilen varmı
..Nicklas.. Inspirat'ın üstüne bunu kurup tekrar silersen tekrar inspirat olur ama inspirat varken kuracağını zannetmiyorum.