crdsa PES6 oynarken garip garip ilginç sesler sizde de çıkıyor mu? Bende çıkıyor. Ne olduğunu anlamadığım sesler çıkıyor bazen. Bazen de bir şey seçerken çıkan ses geliyor.
_KolerA_ bende galatasaray tezahuratları yükledim ama gs maçında deil barcelona maçında çıkıyo sebebi nedir
crdsa Önreğin : ambulans sesi gibi bir ses çıkıyor normal maç oynanırken. veya menüdeki seçim sesi çıkıyor.
crdsa E yani normal paslaşırken alakasız seslerin gelmesi iyi değil, gelmese iyi olur yani :) Böyle olunca sessiz oynamak zorunda kalıyorum ben de.