işte benim skorlarım newcastle deki 3 maçı
1- newcastle 1-1 midisboro bu maçta 1 sıfır öndeydim 88 midsboro eşitliği sağladı
2-watford 3-3 newcastle bu maçta da 3-1 yeniliyomdu son 5 dk eşitliği sağladım harika bir maçtı
3- newcastle 2-0 liverpool bu maçta livepol 2-0 yendim ben bile şasırdım liverpool kaleme ciddi bir şutu yoktu
ben hep büyük takımlar aldığım için senin oynabirlik yamanın kolay olduğu zannetim ama newcastle orta dereceki takımlarda maçlarda çok zorlanıyom
birde bu yamada bir şey daha fark ettim adaş adamlar çok güzel ortalar açıyor
oynabirlik güzel elline sağlık