dejaw_u Arkadaşlar fm 2007 de nasıl facepack yapılıo ayrıca kendi fotomuzu nasıl eklicez bi yardımcı olurmusunuz bende facepack yapmak istiom ama nasıl yapılıo bilmiom fm 2006 da yapıodum ama 2007 de olmuo:( :( :(
m_balgo Orjinal Mesajı Yazan: dejaw_u Arkadaşlar fm 2007 de nasıl facepack yapılıo ayrıca kendi fotomuzu nasıl eklicez bi yardımcı olurmusunuz bende facepack yapmak istiom ama nasıl yapılıo bilmiom fm 2006 da yapıodum ama 2007 de olmuo:( :( :( kardeş 2006 da nasıl yapıyordun facepack????