NeFaKo güzel falso almıs tbrikler. bişey sorcam bu frpsla bende video kaydediyom ama donuk kaydedip donuk oynatıyor.Fifa07 ve pes6 boyle ama nfs carbonda hızlı calışıyor çözüm lütfen
Emre_17 Orjinal Mesajı Yazan: KAVUNCAN bakmadigim bir sey icin neden pisman olayim, güzelmis ama önce verilmisti zaten :) özür dilerim arkadaşım yanlış adresi vermişim düzelttim adresi
_KolerA_ evet güzelmiş gerçekten bende fraps la video kaydederken oyun yavaşlıyo sebebi nedir videoyuda izlerken yavaş oluyo