BLACK EAGLE5 valla her geçen an daha güzel oluyor tebrikler kardeşim helal olsun bide bjk 100.yıl nostalji forması mini kitinin de yaparsan çok sevinirim kolay gelsin:)
ts_club Orjinal Mesajı Yazan: BLACK EAGLE5 kardeşim bjk nostalji forması minikitini yaptın mı acaba ? O ADAM NAKAT OLDU SEN BANA AT 100, yıl formasını ben sana yapmaya çalişim