rooney99 bu neye gore oluyor arkadaslar? bazen yendigim maclarda 2-3 puanim eksiliyor. neden oluyor boyle anlayamadim :)
ishakki eğer senden üstte bulunan takımı yendiysen çok puan alırsın fakat senden alt sırada bulunan birini yenersen az puan eklersin hanene. silinme gibi bi olay varsa da yanlışlık olmuştur.yetkililere belirt.
neunchu oyunda bug gibi bir şey var. aynı insanla 2. kez maç yapacakken play with same teams değil de different teams yani farklı takım seçme isteğinden yapın maçı. aynı takımı tekrar seçebilirsiniz zaten. same den yaparsanız 2. ve devamındaki maçlarda paun gelmiyor hatta düşüyor.
rooney99 Orjinal Mesajı Yazan: neunchu oyunda bug gibi bir şey var. aynı insanla 2. kez maç yapacakken play with same teams değil de different teams yani farklı takım seçme isteğinden yapın maçı. aynı takımı tekrar seçebilirsiniz zaten. same den yaparsanız 2. ve devamındaki maçlarda paun gelmiyor hatta düşüyor. hmm bundan dolayi olabilir.