amacım zaten gülmek. yetenek gösterisi değil.
Bizim okulda Play Station oynarken bir kere Galatasaray'ı alıp forvete koydum Fevzi'yi. Çok gülmüştük arkadaşlarla o maçta. Oradan aklıma geldi. Kalecilerle şov yapmak, hava atmak benim işim. Sıkıldım artık ve şova başladım bu oyunlarda