http://img162.imageshack.us/my.php?image=adszqm4.jpg
Menüden yanlışlıkla İnteraktif liglere girdim.Geri çıktım,karşılaşmaya başlamak için takımları falan seçtim,devam dedim.bide ne göriyim takımlarda futbolcu yok,kadro bomboş.maça girmek için devam dediğimde oyundan atıyo.ayrıca alttan şöyle bi yazı geçiyo''hata online oyun için Ea Sports çevrim içi hesabunızı etkinleştirmelisiniz.zaten ben online oynamak için diil normal maç için girmeye çalışıyorum,böyle hata veriyo ve kadrolar boş gözüküyo.yardımcı olmanız dileğiyle....