^^^^^^^^^^^^E.B.™ Team^^^^^^^^^^^^E.B.™ Team^^^^^^^^^^^^
_______________________________________________________________
Arkadaşlar,
Db Master programı "Microsoft .NET Framework 2.0" versiyonunu istiyor,
bunu yükledim fakat bilgisayarıma bi zarar verir mi?, vermez mi? bilimiyorum.
Bana bu konu hakkın da bilgi verirseniz sevinirim.
===============================================================
Ve ayrıca Db Master programı nasıl yükleniyor? "Microsoft .NET Framework 2.0"
versiyonunu yüklememe rağmen yine beni,"http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=9832"
adresine yönlendiriyor, bu konuda da bize kim yardımcı olur acaba?...
Şimdiden TEŞEKKÜRLER.
_______________________________________________________________
E.B.™ Team