Selamlar. Arkadaşlar bir arkadaşim hangi pacth bilmiyorum ama kurduğu patch den(super patch olabilir) sonra futbolcularin kafalarinin ustunde isimleri çıkmaya başladı. Ne yaparsak yapalım bir türlü bu isimleri kapatamadık. Patch den sonra oyun super oynabilir oldu ama su isimler insanın oynarken goz zevkini bozuyor. Simdi bende pes 6 yı kurdum şimdilik patchsiz oynuyorum. Sizce hangi patchi kurayım? Futbolcularin tepesinde isimleri gozuksun istemiyorum. Yardımlarınız için teşekkürler.