ps2 de pes6 oynamak için network giriyorum dnas ekranı çıkıyor orayı geçiyorum sonra testing network çıkıyor eger port automatik seçiliyise testing network yazısı yanıp sönüyor ve bir süre sonra oyun takılıyor eger port manuel 5370 seçilisi bu sefer de port açık degil diyor.ben elli tane port açtım anlamıyorum neden oyun çalışmmıyor.pes6 nın pc versiyonunuda port açtım o çalışıyor sadece şifre istiyor pes6yı ps2 ile oynayan varsa yadım etsin lütfen