Orjinal Mesajı Yazan: pathofneo
slm ben 14 ağustosta weblebi.comdan verdim siparişi 16 ağustosta geldi.hem oyun sadece 20 ytl tek dezavantajı kargo parası ayrıca kapımda ödeme sistemide war.herkese tavsiye ederim.oyunu yükledim kurdum ama.kayıt oldum.mesela bi adamla maç yapcam ekranın sol alt köşesinde loading yazıo.bazen adamla maç yapabilioz bazen o siyah ekrandan bi süre sora ea ın introsuna geçioz ordanda başladığımız online menüsüne???.sorun bendemi gerekli patchleri kurdum hallettim ama belkide öle zannediyorum fifa07 orjinale sahip olan ve özellikle adminlerimizin yardmını istiyorum bu arda sizin grup nerde(soccercenter).
Bu Hata, bağlantıdan kaynaklanıyor, bazen bağlantı yavaş olunca, maç bağlanmadan EA Sport ekranına dönüyor.
Klübümüzün Adı SoccerCenter.Net, Üstte Club Menüsünden Girip, Klübümüze Girebilirsiniz.
Ayrıca Orjinal Oyun Aldığınız İçin Teşekkür Ederiz.