Orjinal Mesajı Yazan: KargiGS
taktik değişikliği iyi gelir ve genç oyuncular yönel transfer teklifleri gelirsede klübe para kazandır derim ve gençlerden yararlanmayı unutma ihtiyeca göre transfer yap
bir mevkiye 4-5 oyuncu toplama
(iki forvetli oynuyorsan 4 adet forvet oyuncun olsun
birde sakatlık durumu için alt yapıdan her an çıkaracağın bir oyuncu olsun)
bence de. ayrıca bu form düşüklüğünün nedenlerini oyundan anlaman lazım. teknik direktörün işi bu zaten. teknik direktörlük sadece üç dört tane rakam söyleyip, oyuncuları seçmek değildir. Gerçekte de oyunda da böyle.