ocflcihan2006 ya millet şu tema baya güzel yav şu alaman sitesinde screnschot koyanların temaları hep böle ahda resimler. http://www.fifa4fans.de/downloads/screens8/kenny_datapatch1.jpg http://www.fifa4fans.de/downloads/screens8/kenny_datapatch2.jpg http://www.fifa4fans.de/downloads/screens8/kenny_datapatch3.jpg http://www.fifa4fans.de/downloads/screens8/kenny_datapatch4.jpg
cimbomlu_28 buradan indirecen :cool: http://fifa4fans.fifatainment.net/2007/patches/kenny_f4f_datapatch1.1.rar :cool:
ocflcihan2006 orda sadce sponsorlar var ve 7 tane dil paketi var tema yokki arkadaşım kullanıom ben onu
cimbomlu_28 Orjinal Mesajı Yazan: ocflcihan2006 orda sadce sponsorlar var ve 7 tane dil paketi var tema yokki arkadaşım kullanıom ben onu bence tekrar bak eminmisin
byseko Orjinal Mesajı Yazan: ardagaf buradan indirecen :cool: http://fifa4fans.fifatainment.net/2007/patches/kenny_f4f_datapatch1.1.rar :cool: url yi ters yazmıssın :D http://fifa4fans.fifatainment.net/2007/patches/kenny_f4f_datapatch1.1.rar "> http://fifa4fans.fifatainment.net/2007/patches/kenny_f4f_datapatch1.1.rar
Anxiety Orjinal Mesajı Yazan: ocflcihan2006 ben kurdum olmadı yeşil tema başka bir yama yüzünden olmuyodur.
komando66 bu yesil tema fifa4fans sitesini kurdugu büyük "fifa4fans patch" dedikleri patchin icinden cikiyor. normal download benim bildigin kadariyla yok. ama isterseniz o fifa4fans patch´i buraya koyabilirim.