kralonur yaa abi fifa 2007 online oynamak için ne yazcaz burda machine name diyo ve sonrası nasıl?:confused:
oyundelisi13 machine name çıkınca kendi adını yaz ok ye bas sonra da witing for player der siger arkadşaın da senin adını görcek join e bassın takım seçin oynayın ii oyunlar..