**Bu nedir arkadaş ? :D Ben Counter oynarken adamın nerde olduguna bakmak için tee en uca mı gitcem :p Veya Peste penaltı kazandı mı herif hangi köşeye atcağını nerden bilicem vasat bi yer pek bi hoşuma gitmedi :p**
**Ayrıca Server'ın oLduğu yer neresi ki ? DJ Kabini qb bişi yapsalardı keşke :D Vee o kadar bilgisayar olduguna göre bi o kadar da sıra bekleyenler olabilir diye tribün yapmışlar baksanıza :D:p**