fm oynamayı bilen herkesin katılmasını istiyorum. bu turnuva çok geniş olacak. Aylarca sürebilir belki. Çok güzel, zevkli bir turnuva olacak. Değişik kurallar da olabilir. Milli takımlar da olabilir. Seçilen takımları liglere göre gruplayabilirim. Çok ilginç ve zevkli bir turnuva olacak. Bunun için katılımcı sayısı tamamlansa bile hemen başlatmayacağım turnuvayı. Hatasız bir tunuva istiyorum. Organizasyon çok iyi olmalı. Bunun için çok çalışacağım.
http://soccercenter.net/forum/konu/81576/Football-Manager-2007-turnuvasi-duzenliyorum