yusuf5494 arkadaşlar sizden ricam norveç ile yaptığınız maçların sonuçlarını aşağıdaki linke kaydedin. http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=81909&pagenumber=3&perpage=10 birinci bunlardan birine kaydedin skorları.ikiside aynı kapıya çıkıyo ama neyse.
Mad_Dragon Alın bu da maçın yapılacağı Frankfurt Commerzbank Arena Stadı.maçlarınızı bu stadda yapın :) Not:Bu stad Kitserver uyumludur ve Dünya Kupası versiyonudur. Download
crdsa ve tabii ki seyircisiz yapın:D bence muhtemel bir kadroyla yapın daha bi gerçekçi olur. olmuyo öyle nihat, arda falan
yusuf5494 arkadaşlar yapın yapın da skoru bu sayfaya değil.aşağıdaki linke girin ordaki sayfaya kaydedin http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=81909&pagenumber=3&perpage=10
yusuf5494 Orjinal Mesajı Yazan: Ronaldinho R10 ben yapım 3-1 bitti golleri hakan 2,gökhan 1 KARDEŞ 2 KERE MESAJ YOLLADIM BURAYA DEĞİLDE LİNKTEKİ ADRESE KAYDEDİN DİYE.AMA BURAYA MAÇ HAKKINDA YORUM YAPABİLİRSİNİZ.