Orjinal Mesajı Yazan: crazytown_
arkadaşlar yeni bilgisayar aldım ve bu bilgisayara pes 6 yükledim bütün ayarları yaptım evimde ayrıyaten yüklü olan pes6'nn belegeleri içindeki konami klasörünü aynene yeni aldığım bilgisyarımdaki pes6 daki belegelerim altındaki konami kalsörüyle değiştirdim...karşıma çıkan sorun ise her oyuna başladığımda hep quick macth menüsü çıkıor oyunu seçiorum takımları filan seçiorum oynuorum maç oynuyorum bitiriorum tekrar aynı menüye denior tekrar oynuorum tekrar aynı menüye dönüor ...bu menüden kurtulup nasıl
normal ana menüye girebilirim bi şeymi yapmam gerekior anlamadım
anlayamadım ne demek istediğini.
ama bak: ben bu pes6yı ilk alıp açtığımda menü gözükmemişti ve ben enter a basıp direkt maç menüsüne giriyordum. İlk başta menünün gözükmediğini düşünmemiştim. Aşağı yukarı basmak hiç aklıma gelmemişti. Sonradan fark etmiştim. Seninki de böyle bir şey mi biraz açarsan ne demek istediğini yardım edebilirim.